קיבוץ ברור חיל
חסר רכיב

עדכון מצוות מניעה ישובי

17/06/2020

                                                                                                             יום רביעי 17.6.2020 

 

קהילה יקרה,

ביום שלישי 16.6.2020 התקיימה פגישה של צוות המניעה היישובי, בו שותפים: איתן, מנהל האגודה; סמדר וטלי, מנהלות מערכות החינוך, דניאל ביטון, אוסנת גוטרי ואנוכי כנציגות ציבור וגורמי מקצוע מטעם המועצה: אביטל ניר-עובדת סוציאלית המנהלת את תחום המוגנות,טל שר-פסיכולוג המלווה את החינוך החברתי ומלכית שפיגל-העובדת הסוציאלית שלנו.

בישיבה נידונו היבטים סיכוניים שונים של המציאות החדשה שהביאה אתה הקורונה: אובדן מקורות פרנסה, עליית סף המתח בתוך המשפחה שעלול להביא לאלימות, היעדר מסגרות לילדים ולנוער, החלפת המפגשים הבינאישיים בחיבור למסכים, החופש הגדול הבא עלינו (לטובה?) ועוד.  כל אלו נוספו למוקדי סיכון שכבר אותרו לפני תקופת הקורונה ואליהם כוונה תכנית העבודה שנבנתה.

חשוב מאד לציין שבמהלך תקופת הקורונה לא ידוע לנו על אירועים חריגים שקרו בתחומי הישוב. ההיפך. ראינו ביטויים של ערבות הדדית וקהילתיות. בהקשר זה אנחנו רוצים לציין לשבח את הנוער שלנו שלקח על עצמו אחריות קהילתית וסייע לוותיקים בכל צרכיהם. הנוער הזה הוא גאוותנו !!!!

הצוות ממשיך בכל הכוח בישום של לפעילות מניעה בחזיתות השונות, תוך השתדלות להיות מכוונים לצרכים האמיתיים של הישוב, על כל תושביו. חלק מהתכניות רוקמות בימים אלו עור וגידים ואנו תקווה שכבר בתחילת הקיץ נוכל להוציאן אל הפועל.

מזכירה כי לצוות המניעה ישנה תיבת מייל ייעודית אליה ניתן לפנות בכל שאלה, בקשה או שיתוף שיסייעו לנו לדייק את פעילות הצוות לצרכי הקהילה: meniabh@gmail.com

מזמינים אתכם להיות בקשר

 

                                                                                    לרשותכם,

                                                                                    פועה ליבנה חדד

                                                                                    מרכזת צוות מניעה

                                                                                    0506223173

                                                                                                               

חסר רכיב