קיבוץ ברור חיל
חסר רכיב

משולחנו של מנהל האגודה ינואר 2020

‏‏‏‏‏21/01/2020

לחברי האגודה שלום

 

אני רוצה לפתוח ולהודות לחברי הוועד שבחרו בי פה אחד להמשך קדנציה של שנה וחצי, ומאחל לכולנו כי נמשיך לצמוח, לחזק את הקשרים הנרקמים בין כל מרכיבי הקהילה, תוך מתן דגש על הנושאים הבאים: נראות הקיבוץ, שיפור תשתיות, ביסוס המערכת החינוכית- ערכית, במטרה לצרף ולשתף את כלל הילדים בקיבוץ.

 

מערכת החינוך- בשעה טובה, נקלטו שתי מנהלות חינוך חדשות: טלי אנקרי- מנהלת הגיל הרך וסמדר בלדיגה, מנהלת החינוך החברתי. אני מאחל להן, לצוותים החינוכיים וכמובן לילדים ולהורים עשייה חינוכית מבורכת, תוך כיבוד הזולת, וגיבוש שיח משמעותי ומשתף את הקהילה.

ברצוני להודות למינהלות החינוך המקדישות זמן ומחשבה בשמירת וקידום  המערכת.

בשבוע שעבר הושחתו קירות ועמודים ברחבי היישוב, בכיתוב אדום. תוך פרק זמן קצר אותרו הילדים שביצעו זאת, ההורים דווחו מיידית, ותוך 48 שעות ההורים וילדיהם החזירו את המצב לקדמותו. הנושא טופל ע"י השוטר הקהילתי, יו"ר החינוך החברתי ואני. כהמשך לטיפול החינוכי בנושא תתקיימנה פגישות עם יהודה השוטר הקהילתי לכל ילדי הקיבוץ, גם מי שאינם במערכת החינוך החברתי- פרסום המועדים במקומי ובאתר האגודה.

נראות פני הקיבוץ- נשמח לראותכם בשישי הקרוב,  מצורף קישור להרשמה למפגש הקהילתי בנושא:

https://forms.gle/tih17vBFLJh7tu1R9

אנא הירשמו!

 

פעילויות תרבות - בשבוע שעבר התקיים ערב מתנדבים, בו השתתפו חברים הנוטלים חלק בעשייה התרבותית בקהילתנו לאורך השנה. הערב היה מעניין, כאשר תכננו כיצד תיראה שנת 2020 בתרבות. נהנינו מיין ומטעמים באווירה מקסיקנית. תודה לצוות התרבות הנפלא.

 

כוורת בקיבוץ- לאור ההצלחה של המופע, קיבוצי הסביבה הזמינו את הלהקה להופיע בסיוע כספי של תרבות המועצה.

נאחל להם בהצלחה.

 

"דרום אדום" בברור חיל- האירוע יתקיים באזור הבריכה, בשבתות - 01/02/20,15/02/20. אנו מבקשים מתנדבים נוספים, ניתן לפנות לאיילת בן עזרא ושחר בלקין. כל ההכנסות מיועדות להגדלת תקציב התרבות.

           

 אסיפת מתיישבים-  תתקיים ביום ראשון 26/01/20 בשעה 20:00 בבית הכנסת, על סדר היום-

1.בחירת יו"ר ומזכיר.

2. בחירת ועדת ביקורת- מועמדים: כפיר ששון, דודי בן ציון ויניב מור יוסף.

3. תקציב האגודה לשנת 2020.

4. עדכונים.

 

 

אתר האגודה- אתם מוזמנים להיכנס לאתר האגודה - bha.org.il ולהתעדכן בנעשה באגודה.

 

 

                       בברכה,

איתן רוזנבלט

מנהל אגודת מתיישבי ברור חיל

חסר רכיב