קיבוץ ברור חיל
חסר רכיב

משולחנו של מנהל האגודה נובמבר 2019

26/11/2019

 

 ‏‏‏‏25/11/2019

לחברי האגודה שלום

 

צח"י- באירוע הביטחוני האחרון חווינו הרבה מתח, כאשר מערכות החינוך היו סגורות וצוות צח"י פעל היטב, תוך שמירה על ביצוע הוראות פיקוד העורף. במהלך השבוע, ילדי הגיל הרך צפו בהצגה, וילדי החינוך החברתי יצאו להפגה בגן החיות בירושלים והתארחו ביישובי מוא"ז משגב. ברצוני להודות לכל מתנדבי הצח"י, ולכיתת הכוננות וצוות כיבוי האש, על הסיוע.

בחירות לוועד האגודה- ביום שישי 15/11/19 קיימנו בחירות לוועד האגודה. לוועד החדש נבחרו- יואב בוקעי, אביבה קרן,

רפי לוי, קארן הלפרין, דורית וייץ, רונן ציונס. בנוסף יכהן אלי אבוטבול, כנציג מינהלת הקיבוץ בוועד. אני מאחל לוועד החדש הצלחה באתגרים החשובים והרבים שלפנינו. לוועד היוצא- יואב גלובוצקי (נציג מינהלת הקיבוץ), ליאור צור, מיה זילברבוש, שמעון אוחיון, ולמשקיף הנאמן, אסף פורברג- תודה על מסירותכם וההשקעה בהצלחת קידום האגודה בשנתיים האחרונות. תודה נוספת, למתנדבים שאיישו את עמדת הקלפי במשך כל היום.

ועדת ביקורת- כפיר ששון ודודי בן ציון הציגו את מועמדותם לוועדה, אנו זקוקים למועמד נוסף, ניתן לפנות אליי.

חינוך- למערכת הגיל הרך נבחרה מנהלת חדשה- נעמי סימן, בעלת ניסיון בניהול מערכות חינוך. נעמי החלה בחפיפה עם איריס בוקעי, בשיתוף פעולה. מאחל הצלחה לנעמי, ומודה לאיריס על שנים משמעותיות בקידום הגיל הרך.

בחינוך חברתי- אנו בשלבים אחרונים של בחירת מנהל. בתקופת הביניים, אורנית פאייקין, מובילת טללים, אחראית על גילאי א'-ו' ותום דלאל, מובילת הנעורון, אחראית על מסגרות ז'- יב'

פעילויות תרבות -

*      בשבת 28/09 חגגנו באירוע כפול. שוקחתן- ברצוני להודות לצוות שוקחתן המקצועי והמסור. בערב המשכנו למופע מושקע "כוורת בקיבוץ" בבריכה- הופעה וארוחה על האש, בניצוחה של משפחת אבוטבול. תודה לכל האומנים, וכל מי שפעל מאחורי הקלעים, ותרם להצלחת האירוע. היה זה ערב  קהילתי מצוין, עם אווירה נהדרת, כן ירבו.

*       מדרחוב סוכות- התקיים בערב חג שני, באווירה משגעת של פסטיבל אוכל עולמי. עברנו ממגדל אייפל הנוצץ לפאבלה ברזילאית אותנטית, צ'אי שופ הודי, בית ואפל בלגי, דוכן האלווין, פיש אנד צ'יפס אנגלי, ובר ספורט ספרדי. תודה רבה למשפחות ולמתנדבים הרבים שעזרו בהקמת ופירוק המדרחוב, בניצוחם של שחר בלקין, ישי הרטוב ודורית ששון.

*      מסיבת חנוכה-בימים אלה אנו נערכים למסיבת חנוכה, ומקווים למזג אוויר נעים.



השלמת פרויקט סובב האלונית- לאחר שקיימנו היום סיור עם הפיקוח, הקבלן, סיימון גוטרי ואני, הערכת הזמן היא, כי תוך 3 שבועות הפרויקט יסתיים.

אתר האגודה- אתם מוזמנים להיכנס לאתר האגודה - bha.org.il ולהתעדכן בקורה באגודה.

 

 

                       בברכה,

איתן רוזנבלט

מנהל אגודת מתיישבי ברור חיל

חסר רכיב