קיבוץ ברור חיל
חסר רכיב

משולחנו של מנהל האגודה ספטמבר 2019

04/09/2019

‏‏04/09/2019

לחברי האגודה שלום


פתיחת שנת הלימודים- ברצוני לברך את כל התלמידים, ובהם העולים לכיתה א' בברכת שנת לימודים מהנה, פורייה, ומעוררת השראה.

מסגרות החינוך של הגיל הרך נפתחו כסדרן, סה"כ 83 ילדים במערכת.

הייתה לנו בעיה בפתיחת גן זית, ואנו ממשיכים לשוחח עם ההורים, על מנת להגיע להסכמות.

המסגרות בחינוך החברתי נפתחו כולן, עם 130 ילדים במערכת. עם זאת יש לנו משימה מאתגרת, כיצד להפעיל את כיתת ארזים המיועדת להכיל כ-47 ילדים מכיתות ג'-ד'. הפתרון המוצע- תגבור צוות המדריכים לאורך השנה ובחופשים פעילות נפרדת לכל כיתה, במבנים נפרדים. המערכת נערכת לקליטת כל הילדים תוך קיום שיח עם ההורים, כאשר בכוונתנו להמשיך ולשפר את הנראות בתוך בתי הילדים ומחוצה להם.

אני מאחל הצלחה לכל הילדים, ההורים והצוותים, ומייחל לשנה משמעותית, מלאה בלמידה ובפעילויות מהנות.

עליי לציין בצער, כי פביאן הודיע על סיום עבודתו מסיבות אישיות, הוא ימשיך איתנו עד חודש נובמבר. אני מודים מאוד לפביאן על יכולתו המקצועית לשפר את מערכת החינוך החברתי בשנתיים האחרונות, ומאחל לו הצלחה בהמשך הדרך. בקרוב נפיץ קול קורא.

 

תחנות הסעה-אנו בדיונים עם המועצה להפיכת התחנה בהרחבה לקבועה. ברצוני להודות לשמעון פרוויין וצוותו, לשי בנדקובסקי וליעקב רדאי, שנרתמו לעבודות במהירות, למען בטיחות ילדינו. חשוב לציין כי מיום ראשון הקרוב, האוטובוסים החוזרים מבית הספר יורידו את הילדים בהרחבה, ולאחר מכן בענת קשב ובמידס.

 

שיפוץ אזור האלונית- מגדל המים- היום קיימנו ישיבת עבודה עם מהנדס הפרויקט, שאישר את המשך העבודות מיום ראשון הקרוב. העיכוב בעבודות נבע מחוסר התאמה בין תוכנית הפיתוח של הפרויקט, לבין תוכנית הביצוע. לאחר שנעשו ההתאמות הנדרשות, התוכנית יוצאת לדרך.

 

סגירת הבריכה- בסוף השבוע נחתום את עונת הרחצה של הבריכה ונסגור אותה, עד לשנה הבאה.

הבריכה תפעל בימי שישי שבת הקרובים בשעות 10:00-18:00. בסתיו הקרוב נקיים פעילויות תרבות בשטח הבריכה, ללא הפעלתה. תודות לצוות הבריכה על עונה מאתגרת- אתי אבוטבול, גיורא בן ציון ודקל שניידר.

 

תרבות -

*    קבלת שבת- בשישי האחרון התכנסנו לחגוג יחד עם ילדי א' החדשים, הוריהם וחברי הקהילה. תודות לצוות תרבות הבלתי נלאה, על אירועים מקסימים.

*      שוקחתן-ב-21/09/19 יתקיים שוק קח-תן המסורתי.

הכינו את האוצרות!

           שרים כוורת בקיבוץ-האם כוורת חוזרת...? המופע יתקיים בבריכה במוצ"ש  28/09/19 בשעה 20:00. פרטים נוספים בהמשך.

*   ראש השנה- תחרות השכונות- ההכנות למופע כישרונות שכונתי החלו, ואתם מוזמנים להצטרף לצוות ההפקה/ לקבוצה של  שכונתכם. התאריך- 30.09.19- ערב חג שני. פרטים אצל מיה זילברבוש.

 

קולות קוראים- לאחרונה פרסמנו קולות קוראים לתפקידים הבאים- מינהלת הגיל הרך, מינהלת החינוך החברתי, ועדת מינויי כח אדם (מכרזים), ועדת דור צעיר יישובית, רכז/ת דור צעיר יישובי (בשכר).

מזמינים אתכם להיות מעורבים, המעוניינים להצטרף יפנו לאיתן במייל האגודה- bhaguda3@gmail.com



ברכות חמות- לצביקה רמות עם כניסתו לתפקיד יו"ר הקיבוץ, בתקווה ובציפיה לעבודה משותפת בין האגודה והקיבוץ. 



                       בברכה,

איתן רוזנבלט

מנהל אגודת מתיישבי ברור חיל

חסר רכיב